Ga naar inhoud
De Coninck

Klantgericht communiceren

De opleiding 'klantgericht communiceren' wordt in drie onderdelen opgesplitst: imago, gedrag & personen waarmee je te maken krijgt.

Programma

Theorie:

Imago:

  • Imagoschade
  • Bedrijfsimago
  • Waarom is dit belangrijk voor mij?

Gedrag:

  • Normen en waarden
  • Hoe beïnvloedt het gedrag het imago

Personen waarmee je te maken krijgt:

  • Intern / extern
  • Het belang van de klant
  • Jezelf verkopen binnen/buiten het bedrijf
  • Communicatie
  • Hoe inspelen op het gedrag van anderen?
  • Verschillende persoonlijksheidsstijlen

Praktische info

Deze opleiding heeft een duurtijd van één dag.

Opleidingen binnen De Coninck M&O gaan steeds door in kleine groepen. Op deze manier kunnen wij u een persoonlijke aanpak garanderen. Voor deze opleiding zijn er maximum 15 werknemers toegelaten.

Wenst u deze opleiding graag in uw bedrijf te organiseren? Ook dat is mogelijk. Contacteer ons op het nummer 014 40 47 42 voor een voorstel op maat!

Wat zegt de wetgeving over deze opleiding?

Welke subsidies kan ik aanvragen voor deze opleiding? 

Onze klanten volgden ook: